Sovmorgon

Halloj! Idag är det onsdag då, och jag har även sovmorgon. Sitter här vid datorn och äter frukost. Idag blir det städdag, tipspromenad & fika i skolan, tråkigt, men jag överlever nog ändå! Slutar skolan 14:00, ska sen hem och ruttna innan jag ska iväg till stallet. Vet inte alls vilken häst jag får rida, jag har redan ridit Dionne tre gånger i rad, så hoppas på en ny häst. Vill rida Conquest idag, men jag tror inte att jag kommer få honom. Vi får väl se.. Vi ska antagligen rida ett dressyrpass i ridhuset eller uteritt, man fick tydligen lotta och jag valde dressyrpass. Har inte lust att rida ut idag, men vi får väl se (: Skoldagen lär väl gå fort får jag hoppas... Blir ändå en ganska skön dag idag.

Nu måste jag skynda mig, har inte ens ätit upp min frukost. Hehe, ska till skolan om ca 20 minuter.. x) Kan kanske mobilblogga i skolan om jag har något att skriva om, eller göra något tidsinställtinlägg (:


Regnbåge på Blåkulla för någon vecka sen, intressant bild.. Men jag vet inte vad jag ska lägga in för bilder..? Hjälp mig!
Vad vill ni se för bilder? :P

Kommentarer
Postat av: fanny järvå

Fin blogg lollo :)

2011-06-12 @ 20:08:59
URL: http://crewaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0