Stallet strax

Idag har typ alla 7or gått från Västerhaninge till Rudan, otroligt jobbigt och kämpigt. Kom iallafall fram utan att jag hade dött. Det var tur det iallafall. Vi fick sen dricka och korv sen drog jag hem. Nu sitter jag här och lagar lite mat. Sen ska jag till stallet och rida Aurora, ska rida med Emma Sundström, ska bli kul! :) Sen ska Emma Abrahamsson fota (: Om pappa hinner så kommer han och fotar mig också. Kul med lite bilder, kommer isåfall lägga in några sen (: Har inte så mycket mer att säga, ska ta en huvudvärkstablett nu, är skittrött och känner att jag börjar få huvudvärk. Ska nog åka om en halvtimma eller nåt. Bloggar om ridpasset när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0