Svar på kommentar

Anonym för pinsamt för att säga namnet. om Video när jag tävlar Cilvia:

Varför fattar du inte galopp när du ska komma på det andra hindret om hon är osäker kan hon ju inte travhoppa idiot + du skulle ha gjort en större volt!? skitdålig balans också suck...

Svar: Är det för pinsamt för att säga ditt namn? Det är nog det fegaste jag hört! Om du är så himla mycket bättre sitt upp på henne själv och kom runt hela banan utan några värningar så får du se. Att kommentera andras ridning är idiotiskt, omoget, helt onödigt, så om det är någon är idiot så är det nog du lär du märka. Visst är det så, det tror jag att mina läsare tycker också. Jag är nog inte ensam om det. Och jag behöver inte skriva mer, jag tror att alla mina läsare faktiskt håller med mig ;) Istället för att hålla på att hacka på folk, tycker jag nog att du ska hitta på något vettigare att göra. Det lär nog vara mycket roligare än att kommentera helt onödiga saker andras bloggar.

Kommentarer
Postat av: Maja

HAHAHAHA. Fan vad omoget att inte våga nämna sitt namn. Patetiskt att ens kommentera något så onödigt?! Slår vad om att den personen knappt ens kan hoppa på en käpphäst isf. Ta inte åt dig Pollo! :)

Hoppas den personen får lite vett i huvudet snart ^^ <3

2011-06-19 @ 14:28:08
URL: http://makefake.blogg.se/
Postat av: thelma ^^

tror jag skulle ha travhoppat om hon håller på sådär också..

2011-06-19 @ 14:28:20
URL: http://thelmasphotographs.blogg.se/
Postat av: Emilie

För det första, dålig balans? Skitful jävel, du har nog den bästa balansen i din hoppgrupp? :s Särjävel, man märker tydligt att du inte har något liv.

2011-06-19 @ 14:34:14
URL: http://typem.blogg.se/
Postat av: julia zefyr ketolainen ♥

höh, så jävla omoget att skriva sådär. Du har ingen dålig balans nån jävla stans! Vilken idiot som sitter bakom skärmen och skrriver saker som inte ens är sant..? Ush, äckliga människa.. Finns Lousie♥

2011-06-19 @ 15:07:53
URL: http://jketo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jävla dålig person som skriver sådär.Tro inte på vad hon säger Louise du rider jättebra på cilvia och alla andra hästar hon som skrev sådär är ju helt jävla rubbad i hvudet ♥

2011-06-19 @ 18:20:03
Postat av: Lisa

Det är inte idiotiskt att kommentera andras ridning, det kan faktiskt vara bra att få kritik från andra. sen behöver man verkligen inte ge kritik på ett såhär dåligt sätt!

men se långsiktigt, du kan få riktigt stor hjälp av kritik från personer du känner men även okända personer.

Fast jag håller inte med denne person som skrev det där till dig. du är duktig! fortsätt så :)

2011-06-19 @ 22:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0