Tisdag

Tisdag idag då.. Försov mig i morse, vaknade halv åtta. Smart, haha, började 08:05, men jag hann ändå. Vi hade bara tre ''lektioner''.. Eller vi hade ingen undervisning idag iallafall. På dom två första lektionerna tittade vi på film, & på sista lektionen gjorde vi inget speciellt. Vi hade sen lunch och sen lästid, fast vi pratade mest bara. Slutade 11:55 och gick sedan hem & hamnade här. Hade tänkt rida Aurora innan jag drar till Blåkulla, men det var upptaget i telefonen hela tiden & då tappade jag lusten & sket i det.. Ska iallafall till Blåkulla tidigare & fota Fanny och Ellen när dom hoppar i sin ridgrupp. Så jag ska ta tåget med Fanny som går om någon timme.. På kvällen blir det hoppgrupp, vi ska förmodligen hoppa i hagen, vilket jag verkligen ser framimot! :D Pappa fotar väl som vanligt och har ''bokat'' Elin och Emma också. :) Hoppas dom är snälla & fotar mig idag, isåfall kommer det bilder! Juste.. Elin fotade mig förra gången i hoppgruppen när vi hoppade i hagen, men jag har inte fått dom bilderna än, men när jag får dom blir det bildbomb! :D Ja, vad ska jag mer skriva...?
Nu kom jag på en sak, det blir det ÖVERRASKNING i nästa inlägg! :'D

 
Ska sköta den här lilla pånien också! :)

Kommentarer
Postat av: thelma ^^

SV: nej tyvärr inte.

Den där ponnyn rider jag 2ggr i veckan sen kanske jag ska ha henne i sommar.

Sen rider jag på ridhus en gång i veckan, kör och rider även en ponny några gånger i veckan.

Mamma har också häst :)

2011-06-07 @ 15:37:27
URL: http://thelmasphotographs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0