Wednesday

Idag är det onsdag då. Vaknade vid halv 10, sen åt jag frukost. Det fick bli fruktsallad, två ägg & saft. Nu sitter jag och tittar på något konstigt program där det är ungdomar som byter familj.

Vad ska man hitta på idag då..? Har inget att göra. Antingen så går jag väl ut själv och fotar/joggar eller nåt. Eller så kanske jag spelar tv-spel på tv:n. Vilket liv jag har.. I helgen ska det tydligen regna sa min pappa, men på klart.se ska det bli sol på lördag, skumt.. Men kanske ska med Nathalie till hennes medryttarhäst. Och om det är sol så lär jag väl fota. Annars ska jag typ ha lektion för henne eller nåt.

Dock, kanske det inte blir så bra uppdatering idag då jag ska försöka vila ögonen lite. Jag anstänger mig verkligen när jag sitter vid datorn hela dagen. Så jag ska försöka hitta på något att göra. Men jag ska försöka göra lite hiss & diss eller något roligt! :)


Jag och Curt på min första klubbtävling på Blåkulla. :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej!

Kom gärna med idéer som du/ni vill läsa om på min blogg, för har ingen aning om vad jag ska skriva om! :)



Kram <3

2011-06-29 @ 12:54:09
URL: http://makefake.blogg.se/
Postat av: E M I L I E K A R L M A N

Hur högt hoppade du? 60? :)

2011-06-29 @ 20:57:53
URL: http://typem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0