Wii

Nu ska jag och min kusin spela lite Wii. Ska bara slappa ikväll & käka godis och titta på film. Har inte så mycket mer att säga... Vet inte riktigt vad jag ska blogga om.. Kan väl påminna om:

Veckans ekipage! Jag kommer välja de finaste finalisterna imorgon, så får ni rösta tills onsdag! :D Ni kan fortfarande vara med om ni skulle vilja det, isåfall klicka HÄR ifall du vill komma till inlägget. Kan dra igenom reglerna om vad som gäller när ni röstar!

- Ni får inte rösta på er själva.

- Man får inte rösta flera gånger på samma ekipage, jag ser era IP-nummer.

Vinnaren kommer få en gratis header om vinnaren vill det såklart. Sen kommer vinnaren även bli länkad i ett inlägg! :D
Kom igen nu och glöm inte att vara med innan du missar chansen!

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv: haha alla skutans tävlingar är KLUBBtävlingar och du har hoppat omhoppning på både flox och polly som jag t.o.m sett ;)

2011-06-17 @ 21:19:36
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0