-

Förlåt för dålig updatering igår, men jag hade 38,1 hela dagen vilket resulterade i att jag inte orkade sitta & blogga. Jag vilade då mest igår & somnade till någon gång, men inte så lång tid.. Idag vaknade jag ungefär halv tio, äntligen får man lite sovmorgon, haha, alla andra dagarna har jag vaknat vid åtta ungefär. Som vanligt sätter jag på datorn på en gång. Idag mår jag iallafall bättre, nu har jag 37,4. Lite piggare är jag också. Idag blir det att vila igen, för att jag ska bli helt frisk.

Snart ska jag äta frukost, sen ska jag ta alvedon, har ont i huvudet, hehe. Finns inget mer intressant att skriva.. Tråkigt inlägg, men jag lever iallafall!


Jag saknar dig enormt Neff
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0