2 ridpass igår

Igår åkte jag och pappa till stallet ungefär kvart över tre. Det stog att jag skulle rida Meja, men jag frågade om jag kunde byta till Cilvia & det var okej. Fast ridlektionen gick verkligen piss. Hon var seg ibörjan, men sen fick jag ett spö, då gick det bättre. Sen tappade jag stigbyglarna. Som ni märker så gick det iallafall skit. Efter den lektionen blev jag på dåligt humör vilket är dåligt av mig..

Sen red jag igen i Johannas grupp, då fick jag rida Silver. Det gick asbra, men hon var rätt seg ibörjan. Den gruppen var iallafall asrolig! Dom gjorde svåra övningar & det, och det var kul. Jag klarade det bra så. Vi skulle typ galoppera i volt sen rida ut på spåret och rida snett igenom i galopp och sen sakta av på medellinjen, det var fett kul! (a) Sen red vi typ lite skänkelvikningar och lite självständigt också. Silver var super duktig, jag är skitnöjd över henne! :') Jag borstade av henne och kratsade hovarna, sen åkte vi hem. Provade också att rida i mina nya chaps, det gick jättebra med dom! (:


Jag och Cilvia.


Jag och Cilvia.


Jag och Silver.


Jag och Silver.

Idag stannar jag iallafall hemma, jag hade feber imorse, det stog på 38,0. Så, det blir inget stall idag :'/ Förlåt Conquest ♥ Nu vet jag inte riktigt hur hög feber jag har, men jag känner mig lite varm.. Måste vila idag iallafall.. Bloggar nog mer senare om jag orkar..

Kommentarer
Postat av: Thelma

Superfin blogg! :]<3

Följa varandra via bloglovin?=D

2011-03-05 @ 11:43:39
URL: http://systemphoto.blogg.se/
Postat av: Emilie :)

Du passar superbra på Silver :)

2011-03-05 @ 16:35:19
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0