Bildbomb


Therese och Conquest.


Therese och Conquest.


Angelika och Dillon.


Cajsalisa och Dionne.


Petra och Dillon.


Emma och Nanook.


Marie och Nobile.

Alla bilder är fotad av mig med pappas kamera - Canon EOS 550D.

Så, det fick bli en liten bildbomb den här gången. Datorn segade otroligt mycket, och jag ska upp tidigt imorgon, så jag orkar inte sitta & bråka med datorn nu. Ska gå och lägga mig, så jag kommer upp imorgon. Ska till stallet tidigare än vad jag brukar så det blir sovdags för mig. Hinner nog inte blogga imorgon på morgonen, så det lär bli updatering efter stallet (:

Header kommer troligtvis imorgon, jag var för lat idag, sorry.

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Bilden på Petra och Dillon och bilden på Emma och Nanook var finast :D

2011-03-19 @ 20:01:18
URL: http://dressyrmuppets.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud vilka fina bilder :D <33

2011-03-20 @ 13:45:31
URL: http://oourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0