Dagens ridpass

Idag red jag Nanook precis som jag trodde. Han hade tydligen bytt spilta till stora stallet så jag gick dit och ställde honom i stallgången. Sen fixade jag iordning honom, sadlade & tränsade. Jag vet inte riktigt exakt vad vi övade på, det var väl mest.. takt, tempo & såndant. Gick jättebra faktist! Han var mysig idag, för han var mycket mjukare också, då det blir lättare med allting. Hela lektionen gick bra idag faktist & jag är grymt nöjd över Nanook. Ingen skulle rida honom sen så jag tog upp honom till stallet & började fixa honom. Så kom en personal & sa till mig att jag inte skulle borsta honom, för jag hade inte vänt honom eller något heller, men han hade typ bitit någon. Men han var ju snäll, men jag gick ut från honom & gick till Conquest istället. Kramade om honom sen åkte vi hem.

Nu sitter jag här. Jag har precis käkat filmjölk, en macka & ett glas saft. Jag ska nu ta ett snabbt bad, sen ska jag plugga på en läxa vi har i musiken som jag kom på nyss.. Så nu måste jag skynda mig så jag hinner blogga & allt. Men jag bloggar mer snart, för då kan jag ge en liten bildbomb eller någonting kul :]


Jag och Nanook förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0