Fredag

Idag är det äntligen fredag, härligt! Och jag är ledig från skolan också, ännu bättre! Idag blir det väl en slappdag, mycket bloggning och så ska jag fixa bloggen. Har inget annat planerat, så det blir väl datorn hela dagen förmodligen. Just nu sitter jag och lyssnar på musik på spotify. Tänkte sätta igång med att fixa en ny header.

Helgens planeringar:

Lördag: Åka till stallet, tänkte fota lite när en 'kompis' rider, sköta finaste Conquest ♥

Söndag: Inget planerat, vill till hööks och köpa nya ridbyxor..

Updaterar mer senare.


Bild på våran undulat, fotad för någon vecka sen.
Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 1000D

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Vilken fin bild på undulaten :)

2011-03-18 @ 15:58:10
URL: http://dressyrmuppets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0