Gårdagens ridpass

Igår red jag Meja, precis som jag trodde. Det gick helt okej. Pigg var hon iallafall, så jag gjorde ganska mycket övergångar. Vi red ganska mycket självständigt så jag jobbade mest med att hon skulle lyssna på mig, för ett tag blev hon skitpigg xd Sen red vi en bana att vi skulle rida skänkelvikning i skritt, sen skulle vi rida en volt i trav typ, gick sådär. Ganska nöjd med lektionen. Jag mådde lite dåligt efter, så jag skyndade mig att borsta av & kratsade hovarna. Sen åkte vi hem. Hade också igår feber, 38,1.. :/

Idag har jag iallafall 37,4. Vet inte om jag ska till stallet idag eller inte.. Känner mig lite risig, men vi får se.. Har anmält mig på Working Equition, som sagt så ska jag kanske dit.. Jag ska snart käka frukost, då lär jag väl må lite bättre iallafall. Ska nog göra baguetter i ugn, det är asgott! :D
I nästa inlägg kommer en hiss & diss.


Jag och Cilvia i tisdags (:


Jag och Cilvia i tisdags (: Suddig, men äärsh.. xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0