Hemma

Har kommit hem för en stund sen, eller snarare någon timma sen. Åkte med Amanda och Fanny dit, och jag tror att vi kom lite sent, heh.. Vi hade nog missförstått lite på tiden, men ah. Vi kom dit runt 19:00. Det var mest att vi skulle kolla när några hoppade, dom hoppade över 1 meter, det låg på runt 120-140 säkert, något sånt. Sjukt högt, jag typ dog xd Dom red iallafall väldigt bra! Duktiga var dom. Eftersom att vi troligen missat något, så var det inte så mycket mer som hände förutom att vi mest kollade när några red dårå. Man lär sig nog lite av att kolla när andra rider också för den delen. Fick sen skjuts hem av Fanny eller hennes pappa, men ah, hehe, sitter nu här och har för en stund sen kommit ut från ett bad. Frös ganska mycket där borta så det var skönt att ta sig ett varmt bad.

Ska snart lägga mig. Imorgon ska man upp tidigt igen då, och imorgon är det hästkunskap. Så jag måste även packa ridgrejerna.

En fråga till er läsare:

Om jag ska ha bildbomb, vad vill ni se för bilder? :]

- Något mer hästar att göra?

- Natur?

- Bilder från tävling eller när andra rider som jag fotat?

Ni bestämmer, för imorgon tänkte jag göra en liten bildbomb igen eller på onsdag. Heh, som ni kanske märkt är jag typ beronde av bildbomber! :D

Nu ska jag stänga av datorn, godnatt!


Bild från i somras någongång antagligen eller i höstas | Fotograf: Jag | Jag har fotograferat med en digitalkamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0