Kamerautrustning


Det här är mitt kamerahus - Canon EOS 1000D. Det är en helt okej kamera. Rekommenderas till nybörjare. Den är väldigt lätt också. Man får rätt så bra bilder med den här kameran. Den är bra att fota med utomhus.


Det här är ett av mina objektiv - EFS 18-55mm. Det är ett ganska bra objektiv. Rekommenderas om man ska fota blommor t.ex.


Det här är mitt andra objektiv - Sigma 70-300mm. Ett bra objektiv om man ska fota något som är långt bort. Det här objektivet funkar för mig, det rekommenderas till Canon kameror.


Det här är min kameraväska. Det är en jättebra kameraväska. Man får plats med max tre objektiv, plus kameran med ett objektiv på. Man får plats med mycket mer också. Den är super bra! Rekommenderas verkligen!


Det här är mitt stativ. Det funkar jättebra för mig. Det är inget fel med den, så jag rekommenderar den också!

Kommentarer
Postat av: Maja

sv: Hihi, det är sjukt snyggt tycker jag 8) ♥♥

2011-03-14 @ 19:24:21
URL: http://makefake.blogg.se/
Postat av: Maja

sv: hehehe, jag är som jag är (a)

2011-03-14 @ 20:46:53
URL: http://makefake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0