Kärleken till hästen är viktigare än stamtavlan

Hejsan hoppsan! Idag är det äntligen torsdag. Skoldagen rullade på rätt snabbt som vanligt. Vi slutade 15:10, jag gick genast hem. Nu är det helg för mig kan man nästan säga för imorgon är jag ledig från skolan! Otroligt skönt! Helgen kommer bli asnice, för imorgon ska jag till Hööks med mamma, sen kommer Maja & sover över, sen på lördagen hänkar hon med till stallet, sen på söndag är det programridning på bästa Conquest. Kan det bli bättre eller? Jag tror faktist inte det :] Har inget annat att skriva faktist.. Men har tror jag 2 vinnare på 'finn fem fel', så jag ska lotta! :)

  
Hehe, bilden fick bli på mig och Maja [:

Kommentarer
Postat av: Maja

sv: jag vet, värsta snyggisarna :D ♥

2011-03-24 @ 20:47:16
URL: http://makefake.blogg.se/
Postat av: Emma & Sara- Foto, Hästar & Kaniner.

Tjusig blogg!

2011-03-25 @ 15:53:29
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0