Kungligt slott

Idag var vi på studiebesök, vi blev guidade på visning i ett slott i stan. Kameran fick hänka och jag fotade lite när vi gick en rundvandring i Gamla stan påväg till slottet. Det var väl rätt intressant. Vi fick typ se kungens rum och drottningens rum eller något sånt, haha. Jag fick rätt så bra bilder. Kan nog bjuda på några sen.

Nu sitter jag här och har tråkigt. Funderar på att fortsätta att fixa bloggen för det ser ju ut som en.. jag vet inte vad, haha, ful är den iallafall, så det måste fixas!

Ikväll blir det av till stallet. Det är hoppgrupp idag, asnice! Ska antagligen rida Cilvia. Gick skitbra förra gången jag hoppade henne, så jag hoppas att hon är glader idag. Så som jag planerat det så ska jag iallafall sitta och fixa bloggen innan jag drar vidare till stallet.

Bloggar mer om en stund då det kan komma en hiss & diss eller något ^^


Haha, bild från i söndags då Conquest inte vill att jag ska fläta hans pannlugg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0