Lunch kanske?

Fick tillbaka febern, fast bara 37,5. Så jag vilade lite & försökte sova, men det gick inte så jag tog en alvedon. Har inte kollat tempen än, men just nu är jag sjukt trött.. Funderar på om jag ska käka lunch för om ca en timma ska jag dra till stallet.. Bäst att fixa sig & det. Idag ska jag iallafall rida i nya chapsen (: Ska typ ta någon macka eller något, sen klä på mig ridkläderna.

Vill du vara med i min Hot or Not, bara en än så länge som har skickat in bild. Om ingen skickar in, så blir det inte av i helgen. Vill du vara med kommenterar du i detta inlägg!


Jag och Silver igår.

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Jag vill vara med i din Hot or Not :)

2011-03-04 @ 15:15:42
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0