Måndag

Idag började jag klockan 09:00. Det är elevens val i vår skola denna vecka och jag tog 'Kungliga Slott'. Idag skrev vi typ bara och använde datorer. Sen kollade vi på en kort video. Tråkigt var det iallafall. Jag slutade ungefär halv tre. Jag gick sen hem, då käkade jag mellis och smaskade i mig lite av chokladen som var kvar från i helgen. Kunde inte låta bli, haha. Har inte gjort så mycket annat. Sitter nu iallafall här och ska fixa bloggen lite. Ska fixa lite i menyn och lite sånt. Kanske blir en ny header, förlåt - ni som tycker att jag gör nya hela tiden.

Idag blir det bara en slappdag och fixa bloggen då. Sen ska jag nog träna lite senare också. Känner att det var ett tag sen, har inte orkat, men nu måste jag börja med det igen! Nu börjar ju solen komma fram, vilket är bra eftersom att snön har börjat smälta. Så då lär det komma upp mera bilder på bloggen också, för jag kommer nog säkert gå ut och fota när jag känner för det.
Nu ska jag fortsätta att fixa bloggen.


Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 1000D

Kommentarer
Postat av: Maja

sv: taack :'D ♥♥

2011-03-14 @ 17:09:58
URL: http://makefake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0