Onsdag

Idag är det då onsdag, sämsta skoldagen i veckan. Hatar onsdagar, vi har så långa dagar. Var lite halvrisig i skolan, men klarade hela dagen bra iallafall. Gick sen hem & har precis käkat mellis. Om ca en timma ska jag till stallet. Idag blir det ridning då, tror jag ska byta häst. Har lust att rida någon jag aldrig ridit förut, som Frank eller Fritz. Annars vill jag såklart ha bästa Conquest, fast tror inte att jag kommer få rida honom idag. Just nu håller jag typ att dö, jag är skittrött även fast jag typ somnade halv åtta igår, haha! Jag ska iallafall slappa innan det blir stallet.

Vill ni fortfarande vara med i Hot or Not, kommer nog bedömma imorgon eller på fredag! Ifall ni vill vara med skicka bild på [email protected].


Jag och älskade Neff, ridläger 09, saknar enormt ♥

Kommentarer
Postat av: SUPERBILLIGA KAP!!

HEJSAN! Vad är du sugen på att köpa? Jag kan garantera dig att du hittar något som du är sugen på att köpa på min utförsäljningsblogg. Där jag har samlat snygga kläder, elektronik, smycken, plånböcker mm på en och samma hemsida & det bästa av allt är att jag inte har satt något pris på sakerna, för jag vill att just du ska vara med och bestämma vad du tycker är ett rimligt pris. Välkommen in och kika i mina kategorier! & om du gillar det jag gör så kan du lägga till mig på Bloglovin för att se dom hetaste nyheterna som jag lägger upp ♥

2011-03-09 @ 19:04:23
URL: http://svartmarknad.blogg.se/
Postat av: jonna

fin blogg! mysig bild ;)

2011-03-09 @ 19:17:08
URL: http://livetisadeln.blogg.se/
Postat av: Emilie :)

Haha, assöt lollo :')

2011-03-10 @ 16:29:51
URL: http://dressyrmuppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0