Rolig stalldag


Programridning imorgon på bästa ponie :'D ♥

Då har man kommit hem från stallet för ett tag sen då.
 Vi åkte runt halv tio och kom fram ca tio. Vi gick nästan hela blåkullavägen fast sen fick vi åka med Emilie halva biten. Jag och Maja tvättade hela spiltan, sen kollade vi när en grupp red & jag fotade några av dom. Sen käkade vi & åt godis. Sen smörjde vi Conquests sadel och träns. Sedan borstade jag Conquest & sånt medans Maja fotade. Sen red Emilie privatlektion på Dillon så då kollade jag och Maja när hon red och jag bombade med bilder, haha. Sen gick vi till bussen och åkte hem. Nu sitter vi här då. Vi ska snart äta middag - fläskkotletter med pommes & beanesås, ursh vad gott! Sen ska vi smaska i oss godis & sånt och sen om typ en timma, buuhuuuu!

Kanske kommer en bildbomb sen från idag, vad sägs om det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0