Skriv människa skriv


Fotograf: Jenny | Hahah, titta vad söt Conquest är (till vänster), jag blev tårögd när Emilie skickade den, ursh så söt! :']

Hejsan hoppsan! Min dag har rullat på bra. Har varit på Hööks med mamma. Jag handlade ett par rutiga ridbyxor, läderbalsam till mina skor/chaps och nosludd & nackludd till Conquest. Det tog typ nästan hundra år för mig att bestämma ridbyxor, haha, även storleken var svår att hitta. Hittade sen iallafall en som passade. Sen drog vi till bussen & åkte till Centrum och käkade på Donken. Handlade en skinnjacka för 500:- också, jag är asnöjd med mitt köp! 

Sen har jag typ bara städat rummet & sånt. Sen kom iallafall Maja och då hade vi askul. Vi har typ kollat på videor på youtube & typ dött. Sen käkade vi pizza och godis och sånt. Vi kollade för en stund sen på I taket lyser stjärnorna, asbra film! Sen hamnade vi fast här. Men nu ska vi kolla på Orphan, en skräckfilm, den är också asbra. Vi får väl se ifall jag skrämmer skiten ur Maja när jag sätter på den filmen, haha.

Men imorgon blir det stallet som vanligt och Maja ska inte följa med, skoja, hon ska följa med och hon ska hjälpa mig att sköta Conquest och sen ska vi fota Emilie när hon rider privatlektion. Kommer inte hinna blogga imorn innan stallet tror jag, för vi ska nog åka rätt tidigt. Men bloggar imorgon kväll, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0