Sovmorgon för min del

Igår fick jag reda på att vi hade sovmorgon idag, så vi har inget NO-Lab nu på morgonen så jag börjar 08:55 med svenska. Jag vaknade runt sju. Jag har precis fixat mig. Idag ska vi typ åka skridskor på idrotten, gud alltså. Jag orkar inte xd Sen senare blir det stallet :] Blir nog Nanook tror jag, får hoppas på att det går bättre än vad det gjorde för någon vecka sen då jag red honom. Ah, vi får helt enkelt se. När jag kommer hem, eller ikväll kommer jag göra 'finn fem fel'. Så håll utkik!

Jag ska iallafall snart till skolan, så jag måste dricka upp min oboy & sen borsta tänderna. Ska gå om drygt tjugo minuter så det är väl dags att stänga av datorn. Men jag updaterar mer ikväll! :]


Nanook jag tror att jag ska rida idag. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0