Stalldag


Emilia och Frank | Bilden är oredigerad | Canon EOS 1000D

Idag åkte jag till stallet ganska tidigt. Gick upp runt 08:00 någongång och tog bussen som gick 09:12 ungefär. Så jag kom till stallet runt halv 10. Fick även skjuts en bit av några som skulle till Blåkulla också. Så jag slapp gå hela Blåkullavägen (: Kameran fick hänka med idag också. Fotade Emilia, Emma och Michaela. Bilderna blev jättebra för att solen lyste in i ridhuset, så kan nog bjuda på några bilder sen när jag redigerat dom. Jag har iallafall skött Conquest idag. Jag tvättade lite av spiltan, tvättade vattenkopp och krubba, smörjde sadel och träns, borstade, ryktade, kratsade hovarna, borstade panlugg, man och svans och så borstade jag Conquests ansikte. Han var mysig idag, han var en snäll liten ponie (: Gick eller snarare sprang Blåkullavägen sen för att jag skulle hinna med en buss som gick efter fem. Och så grym som jag är så hann jag med bussen jag skulle med. Har inte gjort så mycket mer än att jag har käkat middag och smaskat i mig lite godis. Bilder kommer iallafall imorgon, för nu orkar jag inte sitta vid datorn. Ska kolla lite på Körslaget.

Header kommer förmodligen imorgon, jag hann inte påbörja någon idag.. förlåt, ni får stå ut någon dag till.. jag ber om ursäkt!


Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Haha, Lollo xD Silver hade INSPÄNNINGSTYGLAR xD Kommer du ihåg minen du fick? :p

2011-03-20 @ 09:39:16
URL: http://dressyrmuppets.blogg.se/
Postat av: nathalie

var med på veckans blogg!



http://www.nathaliebj.blogg.se/

2011-03-20 @ 09:44:09
URL: http://nathaliebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0