Stalldag ♥

Idag var jag i stallet då. Jag smörjde sadel och träns, tvättade hela spiltan, tvättade vattenkopp och krubba, borstade, ryktade, kratsade hovarna, borstade man, pannlugg och svans, borstade ansikte. Det vanliga. Gick sen till bussen med sällskap av Matilda. Tog inte med kameran, var för lat för det säger vi. Åt sen middag när jag kom hem, sen har jag typ bara käkat godis och suttit här.

Imorgon är det blåbärsdressyr i LC:2 på Conquest. Ska bli skitkul! (: Jag har redan fixat grejerna & det. Kan banan också, så det är bra! Jag är taggad iallafall! Har nog tre fotografer imorgon, så det är också bra!

Ska snart bada så jag är fräsch tills imorgon, sen ska jag vänta tills Spider-man börjar, så ska jag se det. Just nu lyssnar jag iallafall på musik. Juste, jag skulle bjuda på en bildbomb när jag fotat när andra tävlat, det höll jag på att glömma. Ska försöka göra det ikväll! (:


Vi kommer nog klara det imorgon bebis ♥

Kommentarer
Postat av: emilie :)

Vilka är dina 3 fotografer?

2011-03-12 @ 19:56:58
URL: http://dressyrmuppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0