Svar på kommentar.


Svar: Jovisst, det kan jag göra! Men jag har inte bilderna på datorn än, men jag kan fixa det! (: ♥
Idag vaknade jag med magont, väldigt lyckat. Så jag har haft ont i magen tills nu, eller jag har det nu också men det blir värre när jag ställer mig upp/går. Aja, får hoppas på att det blir bättre för idag ska jag rida lektion med Maja, sen ska jag rida på Blåkulla! Det vill jag inte missa.. :/ Annars ska jag göra självmord, nej jag bara skoja (: Nu äter jag iallafall frukost. Om ca en timma ska jag möta Maja, om jag nu inte blir värre.
Det finns typ ingenting annat att skriva..

Vill du vara med på nästa Hot or Not? Kommentera då det här inlägget!


Jag och Curt för någon vecka sen (:


Jag och Conquest för någon vecka sen ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill vara med :'D

2011-03-02 @ 10:58:21
URL: http://makefake.blogg.se/
Postat av: Emilie :)

Jag skulle jättegärna vilja vara med i din Hot or Not :)

2011-03-02 @ 11:02:14
URL: http://emiliedillonkarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0