Tävlingssugen

Godmorgon! Idag vaknade jag vid åtta tiden. Jag kunde inte somna om, så jag kollade på febertermometern och det visade sig att jag hade 36,8. Vilket betyder - inge feber! Hääärligt, nu börjar det vända! Det ända är att jag har ont i halsen och lite ont i huvudet, men jag tar även halstabletter så. Idag känner jag mig inte sjuk alls! :D Datorn kom i första hand så jag satte på den & fasnade nu här. Har precis ätit två baguetter & druckit oboy.

Har ni märkt att snön börjar smälta, nu börjar det närma sig våren hoppas vi! Vi håller tummarna! :D 
Idag ska jag iallafall rida igen i en grupp som är klockan 16:00 till 17:00 (: Hoppas på Conquest, det var några veckor sen jag red honom, sen är jag lite sugen på att rida Dillon faktist. Har typ bara ridit han två gånger innan + en hopptävling på 60cm. Vi får väl se (: Pappa tar ju med sig kameran som vanligt också! Nu måste jag träna på LC:2, så jag kan det! För den 13 mars blir det blåbärsdressyr då jag ska tävla finaste Conquest <3


Finaste ponie ♥ Fotograf: Emilie Karlman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0