Torsdag

Idag var det en tråkig skoldag enligt mig. Jag skrev klart mitt arbete om ett slott. Vi kollade även på film. Vi slutade ungefär runt två och jag gick sen hem. Sitter nu här och har tråkigt. Om ca en timma ska man tillbaka till skolan för att redovisa. Skittråkigt, men jag får försöka stå ut iallafall.. Tror att jag bara ska sitta här och ruttna innan jag ska tillbaka till skolan. Haha, jag orkar verkligen inte gå tillbaka xd

Juste, kan försöka göra någon bildbomb eller något ikväll som jag lovade.. Sen går det fortfarande att skicka in bilder till Hot or not. Kommer göra Hot or not när jag fått tillräckligt med bilder. Skicka in på: [email protected]. Har inte så mycket mer att säga.. Kan blogga innan jag drar sen (:


Bild från i söndags, vet att jag redan lagt upp den en gång innan, men jag älskar bilden (:


Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Jag äger på att fotografera (a)

2011-03-17 @ 19:45:04
URL: http://dressyrmuppets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0