Torsdag

Idag har det varit en rätt lång men tråkig skoldag. Har inte hänt något speciellt utan att vi har haft ett läxförhör på musiken & det gick typ rent ut sagt skit. Vi slutade ca 15:10, jag gick hem (som vanligt, haha).. & sen hänkade jag med pappa & kollade på mobiler. Vi kollade på Iphone 4 & Xperia. Skulle vilja ha en Iphone 4, den mobilen kanske ligger i mina händer snart eftersom att min andra mobil har gått ur, så då ska man väl ändå skaffa en ny. Har haft min fula lilla skruttiga mobil i typ tre år. Orkar inte med den längre, hah. Vi käkade sen middag & nu sitter jag i köket med datorn. Idag har det väl inte hänt så mycket annat än skolan & att jag har varit med pappa och kollat på mobiler.

Jag har asont i halsen nu, så jag måste ta bafucin. Imorgon är det fredag iallafall, då vi slutar 13:15. Jag ska väl antagligen hem som vanligt & sitta här vid datorn. På lördag blir det stallet & sen på söndag måste jag typ rida ett dressyrprogram.

Jag är sjukt trött nu, så jag ska stänga av & lägga mig.


Jag och Conquest i dressyr, den är fotad den här månaden :] | Fotograf: Emma


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej♥

Vad händer ikväll ? :)

2011-04-01 @ 17:44:04
URL: http://makefake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0