Torsdag

Idag är det torsdag då. Har väl haft en helt okej dag, skolan gick hyffsat bra. Ah, som sagt, slutade sent idag.. Jag slutade 15:10, sen gick jag hem i det hemska vädret. Som ni kanske märkt så snöade det idag, hemskt hemskt, jag ser fram imot sommaren jag! Får hoppas på att det kommer snart, då kan man ut på fotorundor och jogga och sånt! (: Juste, kan berätta om gårdagen ridpass..

Igår red jag Nanook, gick väl sådär. Gick bra att fixa han & så, han gjorde iallafall ingenting, men jag ställde upp han i stallgången, då fotade Nathalie lite också. Ridningen gick väl sådär, hade typ förlånga stigläger så det blev helt cpat. Fötterna åkte in i stigbyglarna & ah, irriterrad blev man.. Så jag kortade upp dom 2 hål och då blev det bättre iallafall. Om inte det hade stört mig tror jag att det skulle gått bättre. Nanook var iallafall en liten piggelin. Han blev dessutom framtung när han bara sprang på, så mycket halvhalter blev det för min del. Vi gjorde även skänkelvikningar, gick bra då jag fick han att trava i en lugn trav. Vi gjorde typ inget mer, lektionen kändes skitkort iallafall. Fixade sen Nanook och åkte sen hem.

Sitter nu här då.. Ska snart ta en varmt bad, sen ska jag nog äta middag. Ska lägga mig tidigt idag tror jag, är så jäkla trött. Förlåt för dålig updatering under dom här dagarna, men det är ju skolan ivägen och så orkar jag sen inte sitta eftersom att jag blir så trött efter dagen.. xd Så äre, det är bara att acceptera, men jag gör mitt bästa!

Vad vill ni läsa? Jag har inga bra idéer. Kommentera gärna vad ni tycker att jag ska blogga om, förutom ridpassen och det där. Vad finns det mer förutom hiss & diss? (:

Juste, Hot or Not kommer denna vecka också!

Vad sägs om bildbomb från när jag fotat på när andra tävlar? :)

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Jag skulle vilja se FAILbilder från när du rider :)

2011-03-10 @ 19:35:07
URL: http://dressyrmuppet.blogg.se/
Postat av: Thelma

Det blir bra:D

2011-03-10 @ 19:46:08
URL: http://systemphoto.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag vill se en bildbomb :P

2011-03-11 @ 06:58:14
URL: http://ridskoleryttarna.blogg.se/
Postat av: Maja

JAAAA BILDBOMB :D

2011-03-11 @ 21:45:42
URL: http://makefake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0