Tråkig dag


Finaste Conquest ♥

Idag är det söndag då. Har varit en allmänt tråkig dag idag.. Har typ bara städat lite i mitt rum och sen har jag bara suttit här framför datorn. Och imorgon är det skola igen då, vilket blir tråkigare. Ser verkligen inte fram imot morgondagen. Senare på kvällen är det tema teori - hoppning har jag valt, så då ska man till Helena Persson, men jag vet inte hur jag kommer dit.. Pappa vet inte vägen eller så heller, så det kanske inte blir något.. :/ Glömde igår att kolla vart det låg & det där.. Bajs! Aja.. Annars får jag anmäla mig på dressyren istället ;p

Nästa veckans planeringar:

Måndag: Skola, kanske tema teori, plugga

Tisdag: Skola, ridning/teori med klassen, plugga

Onsdag: Skola, ridning :D, plugga

Torsdag: Skola, slappa

Fredag: Skola, sen kanske Hööks med Maja, sen kanske Maja sover över

Lördag: Stallet med Maja om hon sover över från fredagen, ska iallafall sköta finaste Conquest ♥

Söndag: Programridning på bästa Conquest i LC:2 :D

Kommentarer
Postat av: Arikornelia

Incredible site!

2011-10-18 @ 13:58:11
URL: http://arikornelia.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0