Trött människa

Idag är det måndag då. Hade inte så trevligt morgon för jag kom knappt upp, haha.. Trött som en.. jag vet inte vad.. Jag gick upp en halvtimma innan jag skulle gå till skolan, skitsmart alltså.. Jag hann iallafall till skolan i tid tills vi började. Vi hade en skön dag idag i skolan, för jag hade håltimma på sv/eng & svenskan. Så vi slutade runt två, istället för typ halv fyra. Rätt skön dag, men jag är typ död nu för jag är grymt trött. Det händer nog inte så mycket idag.. Hade tänkt gå ut och jogga men jag är trött, så jag tar det en annan dag. Blir väl en slappdag då & plugga.

Kan berätta om veckans planeringar:

Måndag:
Skola, slappa och plugga

Tisdag: Skola, ridning på Tungelsta Ridklubb, sen hoppgrupp på kvällen

Onsdag: Skola, sen ridning

Torsdag: Skola, sen slappa antagligen

Fredag: Skola, slappa

Lördag: Stallet

Söndag: Kanske rida

Det var min vecka det..


Jag och Nanook i onsdags, vet att bilden är mörk men jag orkar inte redigera just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0