Vinnare av 'finn fem fel'

Jag nu lottat ut en vinnare, det blev... Rebecca Norlin. Hon kommer få en länkning under två dagar. Grattis till dig! :D Det var 3 stycken som hade svarat rätt bra, men här kommer felen.


Orginalet


Redigerad

1. Jag har tagit bort rosetten i pannluggen.
2. Gjort bandaget eller luddet i nackstycket mycket ljusare.
3. Jag har tagit bort ena delen av stiglädret.
4. Jag har tagit bort reflexen (eller vad det nu kallas) på hjälmen.
5. Sen har jag också tagit bort den smalaste nosgrimman.

Nästa finn fem fel kommer nästa vecka! :)


Kommentarer
Postat av: Maja

sv: Visst, tack för idén ! :D

2011-03-27 @ 20:08:36
URL: http://makefake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0