16:31

Godeftermiddag! Min skoldag har varit rätt bra, lite humörsvängningar hit & dit, men det får man tåla ibland. Har gått bra annars! Slutade ca 14:20, gick sedan hem i spöregnet, vilket inte var så mysigt. Blöt och jäklig.. Haha, men iallafall så typ gick jag och småkäkade på det godiset vi har hemma, hehe busigt! Ska strax till stallet, ridning vetni! :D Tror att jag ska rida Dionne, fick henne förrförra veckan, hoppas jag får henne nu idag då jag ska tävla henne på söndag. Conquest ska tävla typ i Gladö därför tog jag Dionne för dom som undrade. ;) Ska dra om en halvtimma, ska försöka hinna sköta Conquest lite idag. Eftersom att jag skrivit upp mig som skötare på onsdagar nu också, så måste jag ta mitt ansvar. Annars går det åt skogen & jag ska ju inte dissa min skötponny egentligen som jag gjorde igår, någon gång skadar ju inte men iallafall, var sjukt trött igår..

När jag kommit hem från stallet ska jag plugga på ett omprov jag ska göra i musik, klarade inte alla, jäklar vad sur jag blev när jag fick provet tillbaka & det står omprov på ''stilarna''. Haha, men ah, nya tag som man brukar kalla det! Nu jävlar ska jag iallafall klara det! (a)

Tänkte jag skulle vara lite snäll i veckan & bjuda på massa bildbomber från söndags (km-hoppningen), igår (hoppgruppen) och säkert från idag också då pappa säkert kommer fota (: Har fått lite bilder av lite människor som jag tänkte att jag måste visa!

Juste, en fråga till hära.. Pappa filmade mig igår i hoppgruppen då vi hoppade i hagen, vill ni se dem? :D :D

Kommentarer
Postat av: Siri <3

Ja, jag vill jätte gärna se filmerna! ;)

2011-05-25 @ 16:47:37
Postat av: Ellen

Ja jag vill se ^^)

2011-05-25 @ 16:47:52
URL: http://juniorryttarnaa.blogg.se/
Postat av: Emilia <33

Ja, jag vill se den :)

2011-05-26 @ 05:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0