2 ridpass idag = träningsverk

Idag hade vi bara 3 lektioner. Vi satt i ute på matten och de uppgifterna jag gjorde gick rätt bra, haha, fick lite hjälp av min lärare på typ alla tal, hehe.. Sen var det lunch & sen Tungelsta Ridklubb. Jag red Arcansas och vi red ut.Det var skitkul och mysigt. Fast det var skitvarmt, men jag överlevde ändå som tur var, haha.. Vi red till en äng där vi travade lite. Kan inte beskriva känslan när vi red ut, det var skitlänge sen jag gjorde det. Sen åkte jag vidare till Blåkulla med sällskap av Fanny. Åkte tidigare än vanligt, fast det var ändå rätt skönt att vara där lite tidigare. Käkade när vi kom dit, sen tvättade jag hela Conquests spilta + vattenkoppen. Gjorde sen inte så mycket, borstade lite på Cilvia & Conquest. Jag red sen Cilvia i hoppgruppen, det gick väl sådär. Vi red mycket utan händer och skulle använda mycket ben. Det blev ett antal vägringar men det gick väl helt okej. Den hästen är inte lätt ska jag säga! Vi hoppade lite studs och på böjda spår typ. Ganska nöjd över båda ridpassen. Vi skrittade sen av hästarna ute med mig som tät. Fixade sen Cilvia och sen skötte jag om Conquest lite innan jag åkte hem. Har duschat för en stund sen & käkade en liten macka och yoghurt. Sitter nu i min säng och mobilbloggar. Ska sova nu för jag börjar tidigt imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0