Dålig uppdatering..

Förlåt för hemsk uppdatering.. I söndags hänkade jag med Johanna till sin medryttarhäst. Jag fick asgrymma bilder! :) kan självklart visa några sen om ni skulle vilja det. Igår var det skola, det hände inte så mycket, lite tjaffs hit och dit, men det får man väl tåla. Åkte iallafall sen till stallet. Anmälde mig på klubbdressyren, Conquest skulle inte vara med så det fick bli Dionne, får se hur det går, hahahaha.. Fick sen skjuts hem av Emma och Elin. Idag är det tisdag då. Vi har bara tre lektioner sen blir det Tungelsta Ridklubb. Antar att de blir ridning och sen teori. Jag vet faktiskt inte. Men om det blir ridning så kommer jag säkert rida Arcansas. Har precis ätit upp min frukost, ska strax börja klä på mig. Sen ska jag gå till skolan. Har inte så mycket mer att säga, jag ska försöka uppdatera bra när jag kommer hem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0