Fredagar i mitt hjärta! ♥

Hejsan svejsan, här sitter jag & lyssnar på musik på youtube. Har precis käkat fläskfilé med pommes & bearnesås. Var för en stund sen med pappa & handlade också. Skoldagen rullade på bra, fast fick reda på att våran ena mentor ska sluta, så det blir en ny mentor + svenska & engelska lärare.. Jobbigt att byta hela tiden.. -.- Alla hoppas på att våran SO lärare ska bli våran mentor, fast det hoppas jag iochförsig också, oj, nu råka jag komma in på saker som nog inte är så intressant. Men ah, fick också reda på att jag fick alla rätt på NO-läxförhöret, shit vad jag är bra alltså! :D Slutade 13:15, satte mig vid datorn. Chattade lite med Emilie. Somsagt så sitter jag & lyssnar på musik på youtube.

Imorgon blir det iallafall stallet, ska åka runt 9. Ska sköta finaste Conquest ♥ Fick reda på att blev med på skötarridningen också (: Sen ska jag fota Emilie när hon rider & hjälpa till på handikappsridning. Ska höra om man kan anmäla sig på KM-hoppningen & Klubbdressyren, fan vad jag vill vara med på det, är så jäkla tävlingsugen & taggad inför tävling! Tävling är ju det bästa som finns, ååh vad jag älskar det alltså! :D Haha, men ah, ska höra ifall Conquest är ledig (: Jag har varit så fail på alla klubbtävlingar, så nu jävlar!

På söndag ska jag kanske med Johanna & fota när hon rider sin medryttarhäst. Blir kul isåfall! Bilder kommer isåfall upp såklart då!

Och snart är det sommarlov också, helvete vad skönt! :D


Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig, du är det finaste som finns Conquest! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0