Gårdagens ridpass

Igår var jag uppskriven på Cilvia, men någon flyttade ner mig till Nanook istället, har ingen aning om varför.. Kom 10 minuter innan vi skulle rida, typiskt alltså, det blev krongel med massa grejer jag inte tänker ta upp här, hah.. Men jag fick iallafall skynda mig.. Hann iallafall, som tur var.. Gårdagens ridpass bestog av mycket skänkelvikning. Det var nog mest det vi gjorde. Vi galopperade lite på spåret också, gick väl sådär då han sprang in i galoppen. Det gick ganska bra, men han var stel.

Idag är det torsdag, lång dag i skolan, men det gick bra iallafall. Slutade tio över tre, gick sedan hem & har för en stund sen käkat mellis. Har faktist inte gjort så mycket mer.. Imorgon ska jag kanske klippa håret hos frisören, nice! :D

Idag ska jag mest plugga för vi har prov & läxor tills imorgon! Fredag är det imorgon iallafall, nice! :D Ska väl bara slappa idag, ska försöka med bra updatering!


Nanook | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0