Haha, har jag blivit en kock?

Hej på er! :D Var i skolan idag då, rätt skön dag. Den kändes inte så lång iallafall, haha. Det gick bra i skolan iallafall. Som jag tror att jag sa så fick jag G+ på SO-provet. Vi slutade 15:20, gick sedan hem. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Har påbörjat maten, haha, var så jäkla hungrig så jag håller på & lagar prinskorv med potatis & ägg. Idag händer det nog inte så mycket annat, slapp, plugg & tv. Ikväll kommer Total Blackout, det är så jäkla kul! :D Haha, men ah, ska fortsätta med maten nu tänkte jag..


Fanny och Goliat på hopptävling på Skutans Gård | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 60D (pappas kamera)

Vill ni ser mer bilder från den dagen då jag fotade andra som tävlade? :D

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja, det är klart att vi vill :'D

2011-05-23 @ 17:59:09
URL: http://typem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0