Helt slut typ..

Åkte till stallet iallafall, mådde lite bättre efter jag hade sovit också. Men jag fick iallafall åka med Amanda, vilket var supersnällt! Jag stog uppskriven på Dionne, så jag började fixa henne. Vi red ut lite, red ganska mycket skänkelvikning, lite trav också. Gick ganska bra. Men hon var väldigt stark & lite hård i munnen. Men det gick helt okej. Vi galopperade i ett varv i ridhuset också, då var hon ganska pigg, haha.. Men Emilie & Mikiss sa att jag hade bra sits, så det var väl bra det då xd. Rätt nöjd med ridpasset. Bara lite svår att ställa för hon är så stark & hård i munnen. Fick sen skjuts av Amanda hem.

Käkade när jag kom hem, sen har jag bara suttit här. Ska plugga lite på musiken, vi har prov imorgon, känner mig inte säker alls.. xd Kommer säkert inte bli godkänd. Men jag måste plugga nu, för jag vill bli godkänd, hehe.. Hade tänkt gå till skolan imorgon, bara jag inte får värsta huvudvärken igen.


Haha, muppbild på mig och Cilvia för typ tre veckor sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0