Jäklar vilken ridlektion

Haha, idag kan man snacka om rolig ridlektion. Vi red ute & hoppade i fjordingarnas hage. Det var askul! Vi red fram lite på utevolten i skritt & trav, sen tog vi galopp i hagen. Vi hoppade fram sen hoppade vi någon slags bana, vilket gick asbra & det var verkligen rolig upplevelse! :D Lite seg på slutet då hon inte orkade så mycket, men jag är asnöjd för hon var jätteduktig! (: Kollade sen lite när den andra hoppgruppen red, dom red också i hagen. Bomade lite på dom xd Kan visa bilder sen! :D Åkte sen hem, hann inte sköta Conquest, men jag tror inte att han blir sur på mig, haha.




Jag och Cilvia idag.

Vill ni se mer bilder från både mig och från andra hoppgruppen så KOMMENTERA! :D

Kommentarer
Postat av: ellen

MER BILDER DEM ÄR JU SÅ FINA!!! ;)

2011-05-25 @ 08:34:43
URL: http://juniorryttarnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym!

Fina bilder! Vill gärna att du lägger upp mer bilder! As bra blogg! ;)<3

2011-05-25 @ 15:38:52
Postat av: Emilie

Haha, kolla hoppet xD

2011-05-25 @ 17:05:00
URL: http://typem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer bilder! =)

2011-05-31 @ 18:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0