Km-hoppning på Conquest i 70 cm

Idag tävlade jag då! :) Kom till stallet vid 9-tiden och gick banan, gick den några gånger sen kunde jag den utantill. Gjorde inte så mycket sen, pysslade lite med Conquest och kollade/fotade några innan jag startade. Tog över Conquest sen från Felinda. Han var väldigt pigg & framåt. Hindrerna gick rätt bra, förutom att vi kom snett någon gång, men annars gick det asbra! (: Jag gick sen in på banan, väntade på startsignal och sen red jag.

Det gick helt okej, rev 5:e hindret, kom jättesnett på det, men annars det bra! Rätt nöjd ändå. Tappade även stigbyglarna också, förbannade stigbyglar, haha.. Hatar sånna som han har fått, men ah, det gick väl bra ändå. Conquest var bäst som vanligt och han skötte sig enormt bra! (: Skrittade av på utevolten, hoppade sen av & tog in honom.

Kollade sen när dom andra tävlade, sen skötte jag om Conquest innan vi åkte hem. När jag kom hem kollade jag på videon och bilderna. Käkade sen middag och nu sitter man hära då. Bilderna blev helt okej faktist! :) Bjuder på några sen!



Videon från idag :) ♥

Kom på 7:e plats av 16 startande, ganska bra iallafall! :D Fast om jag inte hade rivit och kommit felfritt skulle jag kommit placerad :( Det är bara att ta igen till nästa gång, då jävlar! :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Det såg superbra ut, så himla synd att du rev bara.. :(

2011-05-22 @ 18:10:57
URL: http://typem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0