Nästa: Sova!

Hejsan, idag är det måndag. Ganska skön måndag iallafall, inte så mycket jobb utan mest lite småsaker. Tittade på film på två lektioner. Slutade runt 3, sen hängde jag med Frida till hennes medryttarhäst Hellen. Vi gick först hem till mig & hämtade min kamera, sen gick vi hem till Frida och käkade mellanmål. Vi tog sen bussen till Hellen. Hon longerade Hellen och jag fotade för det mesta. Provade även att longera, rätt kul faktiskt. Vi var klara vid 8-tiden sen åkte vi hem. Käkade middag när jag kom hem, sen har jag inte gjort så mycket. Ska strax sova, ska upp tidigt imorgon. Så, det är väl bäst att säga godnatt, så godnatt då små läsare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0