Nästa: Sovdags!

Hejsan hoppsan alla roliga människor. Idag var jag i stallet. Emilie red Nanook och dom red ut så jag gick med för skojsskull. Var sen med på en frågesport/tipspromenad eller vad man ska kallar det. Gick väl ganska bra. Smörjde sen Conquests sadel och träns. Han hade tydligen fått en ny sadel + nya stigbyglar. Får se hur det går att rida med dom imorgon då. Sen har dom även bytt ut stigbyglarna och jag tycker inte om dom alls, jag bara tappar dom hela tiden. Men det kanske går bra ändå. Skötte sen Conquest. Hann inte tvätta spilta och vattenkoppen/krubban men det gör nog inte så mycket. Fick sen skjuts av Emilie till bussen. Hann precis med den som tur var. Käkade för ett tag sen och har tvättat & smörja mina ridskor och chaps. Imorgon är det tävling som sagt och jag ska ha Conquest. Lite nervös redan faktiskt men det går nog bra får jag hoppas. Bara inte banan är försvår. Är skittrött nu och ska upp tidigt imorgon, så jag ska nog lägga mig nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0