Sämst updatering!

Hahah, oups.. Lat människa kan man säga att jag är.. Ändå så sitter jag vid datorn varje dag men ändå så är det dålig updatering.. Nu får lilla jag skärpa mig! Igår snöade det, trevligt.. Konstigt att det snöar när det är maj, det ska ju vara sol ju! Skoldagen gick bra både i måndags & igår. I måndags ringde jag en människa angående medryttare, såklart så var jag skitnervös, men jag vågade iallafall ringa.. Hon sa lite om hästen & sånt & att jag skulle återkomma. Så någon timma efter smsade jag att jag hade pratat lite med min pappa och om jag kunde provrida i helgen, men inget svar..

Igår red vi också på Tungelsta Ridklubb, jag fick rida Arcansas. D-ponny tror jag, har aldrig ridit hästen innan tror jag, men vi red igenom ett program som vi ska rida typ i slutet av maj. Vi galopperade lite på volterna, gjorde lite skänkelvikningar. Han hade inspänning så han gick & krökte på nacken hela tiden, men jag tyckte att han var hård i munnen. Ridpasset gick väl helt okej, vi var bara fyra stycken som red vilket var skitskönt! Han var skitpigg iallafall xd.

Idag slutade vi halv två, för att vi inte hade någon SO-lektion. Skönt, gick hem med sällskap av Frida. Har spelat lite spel på mobilen, sen kom jag på att jag har varit dålig på att blogga så jag satte mig här, hehe.. :) Idag är det onsdag då, så jag ska åka till stallet ca klockan fem. Red Cilvia förra onsdagen, så jag får väl rida den filuren idag igen.


Jag och Cilvia förra tisdagen :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0