Söndag

Godmorgon, vaknade för en stund sen. Sitter nu och bloggar med min mobil, det är rätt kul faktiskt. Idag är det som sagt söndag. Jag ska inte göra något speciellt förutom att slappa och plugga lite. Ska strax äta frukost. Kanske drar ut och fotar lite. Vad ska jag mer säga? Hm.. Jag kan se till att göra en hiss & diss idag!

Nästa veckans planer:

Måndag: Skola, sen kanske åka till Blåkulla och fota när Nathalie rider.

Tisdag: Skola, Tungelsta Ridklubb, sen hoppgrupp på kvällen.

Onsdag: Skola, sen ridning.

Torsdag: Skola, inget planerat.

Fredag: Skola, inget planerat, kanske åker till Blåkulla och fotar.

Lördag: Ska till stallet och sköta Conquest <3

Söndag: Inget planerat, kanske fririder eller något..

Bloggar mer sen då jag kommer sätta mig vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0