Stallet strax och rida Cilvia.

Hejsan, sitter nu och har lite kul med mobilen. Har plugga lite också. Den här dagen har varit rätt bra, men jag var grymt trött. Vi hade sv/eng och so sen hade vi författarbesök, vilket var ganska långtråkigt då de pågick i en timme ca. Efter det var det lunch och sen blev det Tungelsta Ridklubb. Vi red inte utan vi tränade på att knoppa & sånt. Inbakad fläta i svansen kanske inte är det lättaste, vilket jag behöver träna på! Vi hade sen en ''liten'' teori, eller vi fick typ ett papper om hästens delar sen fick vi gå. Lagade mat när jag kom hem. Ska strax till stallet och rida Cilvia i hoppgruppen. Vi ska som sagt träna inför tävling med någon bana eller något. Men ska börja avrunda detta inlägg nu, för jag ska strax åka iväg till stallet. Hörs senare då jag berättar om ridpasset om jag inte har förmycket att plugga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0