Torsdag

Idag är det torsdag då, typ otursdagen för mig. Började med hemkunsskap sen hade vi svenska, lunch, so, engelska och musik. Och vi hade ju musikprov förra veckan, och idag fick jag reda på att jag inte fick alla rätt, ska göra omprov om stilarna för tre låtar nästa torsdag. Fan vad irriterande.. Jag fick damp! Haha, jag blev skitsur. Vi slutade 15:05 ungefär, gick sedan hem med sällskap av Frida. Satte mig här och hade tråkigt. Har käkat för en stund sen. Har inte gjort så mycket.. Skulle egentligen till stallet, men jag skippade det, orkar inte åka dit.. Imorgon är det somsagt fredag, och jag slutar 11:45, asnice! :D :D Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. :p Tänkte visa lite gamla bilder från hoppgruppen i nästa inlägg, så håll utkik! (:


Jag och Cilvia :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0