1 november 2011.

Idag är det första november, tänk er, snart är det 2012, herregud vad tiden går fort! Har inga planer inför dagen förutom att slappa & ta det lugnt i stort sett. Har redigerat lite bilder också, kan visa sen. Stannar väl hemma hela dagen, och imorgon blir det ridning, dock ska jag inte fota Frida och Hellen då hon blev sjuk.. :( Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska föresten baka idag, det är väl typ det roligaste jag ska göra idag, kanske spela lite dataspel/tvspel också för att iaf inte bara sitta här och ruttna.


Redigerade den här bilden idag. Tycker att jag lyckade rätt bra, eller vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: emilie

Ja, synd bara att hennes händer är så högt upp just där. D:

2011-11-01 @ 21:56:09
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0