Because I need it.


Svart kavaj är jag i stort behov av. Eftersom att jag tävlar mycket så behöver jag en. Har en blå kavaj som jag tävlar med just nu, men det är så mycket snyggare med svart kavaj, speciellt i dressyren.


Vita helskodda ridbyxor behöver jag också. Har dock ett par knäskodda, men det är mycket skönare att rida med helskodda.


Och dessa ridbyxor som jag är helt beroende av. Så sjukt snygga! Om det blir några sådana, blir det nog dessa. Vet att det inte är Mountain Horse märket, men jag tycker inte att det är någon speciell skillnad så för mig spelar det ingen roll, man kan nog inte kalla mig märkesfreak, för om det är snyggt så köper jag det ändå.

Det här ska jag nog kolla på imorgon på annexet, hoppas bara att det finns provrum, haha. Sen är det väl lite smågrejer jag kanske köper!

Vad tycker ni om dessa grejer? Hiss/diss?

Kommentarer
Postat av: - Nyhets blogg!

Supersnygg kavaj!!



- Nu drar bloggen igång, du får gärna länka bloggen till andra, och lägga till via bloglovin.

Kram!

2011-11-26 @ 19:22:28
URL: http://travochridsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0