Dags för lite sömn kanske?

Hela kvällen har jag suttit och pluggat, har kämpat mig klar med matten (nästan, har 2 enstaka uppgifter kvar, men jag orkade inte göra dom), och även lite i SO:n och nu ska läsa några sidor i NO boken. Sen ska jag nog läsa lite i en bok jag har påbörjan, har snart läst ut den. Imorgon blir det skola, börjar 08:45, så lite sovmorgon får man, alltid lika härligt. Dock slutar jag runt 4 tiden, men direkt efter skolan drar jag hem & käkar sen drar jag till stallet. Har hoppning som det står på schemat, antagligen på Frank om inte Tarja byter runt med hästarna (vilket hon sa att hon kanske skulle göra). Men nu ska jag läsa, sen sooova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0